۱۳۹۲ دی ۲۲, یکشنبه

Linux mint Live Disk

جمعه لینوکس مینت ۱۶ اکس اف سی ای نسخه ۳۲ بیتی رو دانلود کردم. و اون رو از روی usb flash بشکل لایو اجرا کردم.
سیستمم به شدت قدیمی بود به همین خاطر نسخه ۳۲ بیتی و همچنین XFCE رو انتخاب کردم. 
سرعت بوت شدن فوق العاده بود کمتر از ۲۵ ثانیه!( از روی دیسک زنده!)
پس از بالا آمدن سرعت بسیار بالا بود و اصلا حس نمیکردید که از روی دیسک زنده اجرا میشود. چندتا از نرم افزارها را امتحان کردم؛ حتی با سرعت بیشتری نسبت به ابونتوی نصب شده اجرا میشدند!
مجموعه‌ی کاملی از نرم افزارها در دیسک زنده موجود بود؛ فایرفاکس، پیدگین، گیمپ، لیبره آفیس، VLC و کلی چیز دیگر.
تقریبا تمام نیازهای یک کاربر برای کارهای معمول روزانه رفع شده است. نیازی هم نیست که با ترمینال سر و کله بزنید. اگر به نرم‌افزار دیگری هم نیاز دارید با مرکز نرم‌افزاری مینت فقط با یک خط اینترنت و یک کلیک مشکلتان حل میشود.
برای خودم که نصب نکردم ولی قرار است برای یکی-دوتا از دوستان نصب کنم، به خواننده‌های وبلاگ هم بشدت توصیه میکنم امتحانش کنید! مطمئن باشید تجربه بدی برایتان رقم نخواهد زد.
--------------------------------
پ.ن: دوستانی که به من دسترسی دارند نیازی نیست که دانلود کنید میتوانید از من بگیرید. فقط یک فلش حداقل دو گیگابایتی که اطلاعات ضروری داخلش نباشد داشته باشید :)

هیچ نظری موجود نیست: